Avui sembla que li hem donat ordre al quadre de
material. Si tot queda així la meva propera feina s’haurà de centrar en la
recerca activa d’aquest.
El dia 10.11.2014 a les practiques parlàvem de
les dues necessitats més importants en quant als recursos de la UEC. Aquestes
necessitats s’emmarcaven en dos grans blocs que eren:
2. Els alumnes amb trastorns més específics.
D’aquests dos grans blocs vam desgranar una mica quin eren els aspectes on mancava més material. Però a data d’avui i després de l’observació feta, les trobades formals i informals, reunions..etc.., ja podem definir quin serà el material quasi definitiu per la recerca. Restarà pendent el material específic per TDHA.
Es de rebut recordar, tot i que als professionals de l’educació ja els hi soni que molt del material podrà ser adaptat o utilitzat no necessàriament on està classificat.
Poso com a exemple el material de TDHA, el qual probablement es centrarà en treballar l’ATENCIÓ. Això no vol dir que nois i noies de la UEC sense cap trastorn necessiten treballar aquest aspecte, per això s’agafarà aquest material.
Alumnes amb TRASTORN ESPECIFIC
|
Alumnes amb dificultats de caire CONDUCTUAL - RELACIONAL
|
Material
Exclusiu per al professional.
|
|
Autisme
|
Àrea cognitiva Àrea de comunicació i llenguatge Àrea de socialització Àrea motriu |
Tècniques d’estudi
Desenvolupament personal en l’adolescència:
Competències Socials
Matèries Instrumentals (breu)
|
Programes de modificació de conducta.
Detecció de la dislèxia
Estratègies per treballar el grup
Indicadors per detectar trastorns o problemàtiques concretes
Asperger-autisme
|
TDAH
|
Pendent
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada