Com
treballo amb ell si no mante conatcte visual amb mi?
Perque s’enfada
per coses que no entenc i de forma tant violenta?
Sino sap
lleguir amb 15 anys, que faig!?
TRANSTORN DEL ESPECTRE AUTISTA.
Preocupa a la UEC. Conviu amb altra població amb trastorns
mentals menys severs i la capacitat de comprensió de diferents alumnes a l’aula
Tutors UEC. Cada tutor
explica les seves preocupacions del cas a les reunions, on tos els companys s’ofereixen
per ajudar-los amb el que necessitin. Però la realitat es que cadascú fa
auto-recerca del material específic pels seus tutorats.
- I l’ús de pictogrames? – Proposo
- Això és per nens petits – Contesta un educador.
- Les dificultats de previsió que pateixen aquests nanos és el dèficit més important a l’hora d’entendre e intervenir davant conductes desconcertants, sensació de desconnexió, i en la presència de estats d’ansietat, nerviosisme i problemes de conducta.Crec que això junt al problema comunicatiu que tenen, son causa del comportament que tenen.Si anticipem el que passarà podrem controlar l’acció, l’organització de seqüencies i la previsió mitjançant els instruments visuals com els pictogrames constitueixen una eina molt valida actualment per donar suport a aquests nanos - Comento
Acordem que buscaré molt material en aquest cas per ajudar-los amb aquests
casos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada