BANC DE RECURSOS PSICOPEDAGÒGICS

dimarts, 18 de novembre del 2014

17.11.2014. Fase de recerca

D’on trec aquesta informació?  
Com treballo amb ell si no mante conatcte visual amb mi?
Perque s’enfada per coses que no entenc i de forma tant violenta?
Sino sap lleguir amb 15 anys, que faig!?

TRANSTORN DEL ESPECTRE AUTISTA.

Preocupa a la UEC. Conviu amb altra població amb trastorns mentals menys severs i la capacitat de comprensió de diferents alumnes a l’aula 

Tutors UEC. Cada tutor explica les seves preocupacions del cas a les reunions, on tos els companys s’ofereixen per ajudar-los amb el que necessitin. Però la realitat es que cadascú fa auto-recerca del material específic pels seus tutorats.

  • I l’ús de pictogrames? – Proposo
  • Això és per nens petits – Contesta un educador.
  • Les dificultats de previsió que pateixen aquests nanos és el dèficit més important a l’hora d’entendre e intervenir davant conductes desconcertants, sensació de desconnexió, i en la presència de estats d’ansietat, nerviosisme i problemes de conducta.Crec que això junt al problema comunicatiu que tenen, son causa del comportament que tenen.Si anticipem el que passarà podrem controlar l’acció, l’organització de seqüencies i la previsió mitjançant els instruments visuals com els pictogrames constitueixen una eina molt valida actualment per donar suport a aquests nanos - Comento

Acordem que buscaré molt material en aquest cas per ajudar-los amb aquests casos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada